Saya merupakan agen bertauliah Public Gold (No Agen: A2220) yang menyediakan perkhidmatan menjual dan membeli emas, perak, syiling dinar dan barang kemas keluaran Public Gold, Public Dinar & Public Jewellery.

Untuk sebarang maklumat dan pertanyaan, sila hubungi:

Nurhafiza Jusoh
0123409523
nurhafiza@gmail.com


"Akan tiba suatu zaman di mana tiada apa yang bernilai dan boleh digunakan oleh umat manusia.Maka simpanlah dinar dan dirham (untuk digunakan)"

- Hadis dari Musnad Imam Ahmad Ibn Hanbal

Sunday, January 16, 2011

Feedback dari teman teman

Assalamualaikum,

Baru baru ini saya telah mempromosikan kebaikan pelaburan emas ini kepada semua teman rapat. Tujuan saya bukan kerana keuntungan, namun ianya lebih kepada berkongsi ilmu tentang kebaikan pelaburan emas dan membuka minda mereka tentang pelaburan emas.

Alhamdulillah,banyak feedback positive diterima dari teman teman. Saya sangat menghargai feedback mereka, dan daripada pertanyaan, komen & pendapat mereka, saya akan terus berusaha memberikan yang terbaik untuk semua.

Sangat terharu dengan pandangan dari seorang teman yang berada jauh nun di bumi anbia', dia menghargai usaha saya menyedarkan orang ramai tentang kepentingan dalam pelaburan emas. Namun dia berharap jika saya boleh mengaitkan pelaburan emas dari perspektif Islam, itu akan mebawa lebih banyak faedah. Terima kasih dengan cadangan tersebut, saya amat menghargainya. Untuk posting akan datang, saya akan berusaha untuk mengetengahkan pelaburan emas dari sudut pandangan Islam pula.

Ada juga salah seorang teman bertanyakan kepada saya. Jika dia berminat untuk membeli emas dengan saya, adakah saya akan memegang emas tersebut. Ohh tidak sama sekali. Di sini saya nak jelaskan sekali lagi, anda beli emas dari saya atau agen PG yang lain, anda dapat emas tersebut. Anda kene simpan sendiri. Anda boleh jual, anda boleh pajak. Saya sudah tidak berhak ke atas emas anda. Sekali lagi saya ingatkan, ini bukan SKIM CEPAT KAYA atau MLM atau apa apa skim lain.

Buat teman teman di luar sana, apa tunggu lagi. Rebutlah peluang keemasan ini untuk memulakan & menambahkan pelaburan emas anda. Sekarang merupakan masa yang terbaik. Jom sama2 membeli emas. Hubungi saya di 0123409523 atau email ke nurhafiza@gmail.com

0 comments: