Saya merupakan agen bertauliah Public Gold (No Agen: A2220) yang menyediakan perkhidmatan menjual dan membeli emas, perak, syiling dinar dan barang kemas keluaran Public Gold, Public Dinar & Public Jewellery.

Untuk sebarang maklumat dan pertanyaan, sila hubungi:

Nurhafiza Jusoh
0123409523
nurhafiza@gmail.com


"Akan tiba suatu zaman di mana tiada apa yang bernilai dan boleh digunakan oleh umat manusia.Maka simpanlah dinar dan dirham (untuk digunakan)"

- Hadis dari Musnad Imam Ahmad Ibn Hanbal

Saturday, December 11, 2010

Langkah Pertama

Blog ini merupakan langkah permulaan saya setelah menjadi agen Public Gold. Hakikatnya saya telah mengikuti dan mengkaji arus perkembangan pelaburan emas bermula tahun 2008 lagi. Namun ketika itu terdapat sedikit kekangan yang tidak mengizinkan untuk saya memulakan pelaburan emas.

Alhamdulillah, dengan rezeki yang ada, saya telah merebut peluang menjadi Agen Public Gold dan dengan rasminya telah menjadi agen PG pada 16 November 2010. Saya mengambil peluang keemasan ini dengan merebut peluang tawaran daripada syarikat Public Gold yang menawarkan pembelian RM20000 untuk menjadi agen. Sebelum ini, untuk melayakkan diri menjadi agen, pembelian mestilah RM40000 keatas. Tawaran ini sepatutnya telah berakhir 31 Oktober yang lalu, namun disebabkan sambutan hangat, syarikat melanjutkan tempoh tawaran ini sehingga 31 Disember ini.

Kepada rakan rakan diluar sana, silalah rebut peluang keemasan untuk menjadi agen Public Gold ini. Jangan bertangguh lagi  Terdapat berbagai kelebihan yang diperolehi apabila menjadi agen. Saya akan ceritakan kelebihan menjadi agen PG di entry yang lain.

Jika anda berminat untuk membeli ataupun menjadi dealer, sila hubungi saya 0123409523.

0 comments: